1. elokuuta 2015

Elämäni aakkoset

A - AAMUPALA Olen vasta tämän kesän aikana oppinut syömään aamupalaa kunnolla ja tajunnut sen merkityksen. En pysty menemään edes töihin jos en ole saanut kulhollista kaurapuuroa ennen lähtöä. 

B - BLOGIT Blogien lukeminen ja oman blogin kirjoittaminen pelastaa monet päivät ja on myös ihanan koukuttavaa puuhaa. 

C - CAFFE LATTE Ainoa kahvi, joka minulle uppoaa ilman makuaineita. Mustaa kahvia en voi sietää, vaikka sitäkin olen yrittänyt. 

D - DESIGN Rakastan designkalusteita ja sisustusesineitä. Jos rahaa olisi käyttää loputtomiin, en epäilisi hetkeäkään mihin sen käyttäisin.

E - ESSIE Yksi parhaista kynsilakkamerkeistä. Olen vannoutunut Essie kynsilakkojen käyttäjä.

F - FREDDYT En erityisesti tykkää nykyisestä ''belfie'' trendistä, mutta freddyt on ainoat housut, jotka minulla pysyy tukevasti päällä eikä niitä tarvitse olla nostelemassa kokoajan. Inhoan huonosti istuvia farkkuja, jotka löystyy pitkin päivää.

G - GREIPPI Varsinkin verigreippi on todella hyvää esimerkiksi hedelmäsalaatissa. Terveellistä ja piristävää myös sellaisenaan. 

H - HENKKA Mies jonka kanssa olemme seurustelleet jo kolme vuotta. Ihminen joka on aina tukena tilanteessa kuin tilanteessa ja johon voi aina luottaa. 

I - IHMISET Mitä olisikaan elämä ilman muita ihmisiä? 

J - JOULU Olen ainakin 80% jouluihminen. En välitä värikkäistä joulukoristeista ja valoista, mutta valkoinen ja harmaa tuo minulle joulun. Toki lisänä maltillisesti punaista ja joulukuusen tuoksu. 

K - KOTI Oma koti on maailman paras paikka. Varsinkin sisustamista rakastavalle ihmiselle oma koti on lähes välttämätön, missä muualla voisi vaihtaa tavaroiden paikkaa tai somistaa joka toinen viikko?

L - LEIPOMINEN Harrastuksena pidän leipomisesta todella paljon. Vaikka olen ammatiltani leipuri-kondiittori, en silti haluaisi työskennellä leipomossa. 

M - MATKUSTAMINEN Olen matkustanut elämäni aikana muutamissa eri maissa. Ruotsissa ja Virossa olen käynyt todella monta kertaa ja lisäksi kerran Kreikassa, Espanjassa, Italiassa ja Budapestissä. Haluan matkustaa vielä paljon ja nimenomaan erilaisiin kohteisiin.

N - NEW YORK Yksi paikoista, jonne haluaisin ehdottomasti matkustaa. 

O - OMA AIKA Välillä on ihana olla yksin kotona. Saa olla ihan rauhassa ja levittäytyä sohvalle tai sängylle ketään varomatta. 

P - PINTEREST Selaan Pinterestiä päivittäin etsien inspiraatiota. 

Q - QUICHE Ihana suolainen piirakka. Helppo tehdä ja maistuu todella herkulliselta. 

R - RAKKAUS ♥  

S - SISUSTAMINEN Sisustaminen on minulle yksi tärkeistä harrastuksista. Sisustaa voi aina, eikä koti voi olla koskaan liian valmis.

T - TOFFEE Yksi parhaista karkeista. Muistan ikuisesti tunteen, kun minulle laitettiin hammasraudat ja hoitaja kertoi kiellettyjen ruoka-aineiden listan. Niitä ei ollut paljon, mutta silloin en ymmärtänyt miksi juuri toffeen piti olla sillä listalla? 

U - UNI Unta ja nukkumista osaan nykyään arvostaa enemmän kuin ennen. Minulle jopa 6 tunnin yöunet ovat liian vähän, mutta 8 tunnin yöunilla jaksaa aamusta iltaan helposti. 

V - VALO Kesä on valon kannalta parasta vuodenaikaa. Sitä jaksaa huomattavasti paremmin nousta aamulla, kun ikkunasta paistaa aamuaurinko sisään. 

W - WHITE Valkoinen, puhdas, valoisa.. Valkoinen on kotimme sisustuksessa selkeänä päävärinä valoisamman yleisilmeen takia. 

X - XENIA'S DAY Blogi huokuu positiivisuutta ja on lukemisen arvoinen. Blogin kirjoittaja on löytänyt näyttävän pukeutumistyylin ja kirjoittaa myös muusta muodin ohella.

Y - YRTIT Rakastan yrttejä ja meillä niitä käytetään ruoanlaitossa todella paljon. Me molemmat huomaamme selvän eron tuoreiden ja kuivattujen yrttien välillä.

Z - ZARA Ihana vaateliike. Zaran vaatteet ovat hyviä hinta-laatu-suhteeltaan ja vaatteissa on paljon valinnanvaraa.

Å - ÅBO Turusta on jäänyt hyvin mieleen retki kuudennella luokalla noin 10 vuotta sitten. Vietimme  viikon mittaisen leirikoulun Turun saaristossa.

Ä - ÄITI Äidin vuoksi olen päässyt pitkälle. En usko, että olisin saavuttanut näinkään paljon ilman äidin kannustusta ja tukea. 

Ö - ÖLJY Pelkkä öljy salaatinkastikkeena vaan on parasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti