5. elokuuta 2015

Hauhau

Olen Bella, 1,5-vuotias Chihuahua. Synnyin 3.12.2014 Mäntsälässä ja muutin uuteen kotiini  12.2.2014. Tykkäsin heti uusista omistajistani ja tiesin, että saan ruokaa ja rapsutuksia ihan tarpeeksi. Ensimmäisenä yönä mammalla meinasi mennä hermo, kun en nukkunut ja itkin vaan koko yön. Minua vähän pelotti ja olisin halunnut viereen nukkumaan.

Minulla on kaksi siskoa ja veljeä, olemme kaikki ihan saman näköisiä. Kuvassa on (vasemmalta oikealle) Halla, minä, Helmi, Rocky ja Lenni. Sain juuri kuulla, että veljeni Lenni muutti tänään Brasiliaan, mamma sen on varmasti tiennyt, mutta ei kertonut minulle mitään. Onneksi on vielä kolme sisarusta, joiden kanssa voin tavata ja leikkiä.   

Olin pentuna tosi pieni, ehkä myös vähän riiviö. Koitin pitkään, jos minut otettaisiin sänkyyn nukkumaan, no ei se onnistunut, nykyään pääsen vaan aamulla viereen hetkeksi. Sitten koitin vähän haukkua, mulle aina tultiin sanomaan siitä ja laitettiin arestiinkin toiseen huoneeseen, jos ihan mahdottomaksi rupesin. Pikkuhiljaa tajusin, ettei se kannata. Välillä koitan uudestaan, jos se olis jo unohdettu, mutta sanomista tulee aina. 

Synnyin vähän huolestuttavan pienenä, eikä tiedetty selviäisinkö ollenkaan. Minua luultiin pitkään varjokuvaksi ultrassa, mutta silti synnyin vaikka kukaan ei osannutkaan odottaa minua. Minulle jäi pentumainen turkki, pehmeä, vaalea ja sileä eikä se tule koskaan muuttumaan. Sisaruksillani on paljon karheampi turkki ja ne on myös isompia kuin minä. Mun häntä vääntyi vähän, kun synnyin ja purentani ei ole ihan malliluokkaa, sen takia en saa käydä näyttelyssä tai tehdä pentuja. Ei se minua haittaa, olen itsekin vielä niin vauva. Kuvassa olen veljeni Lennin kanssa, minä olen edessä ja Lenni takana. 

Leikin vaan välillä leluilla, tykkään enemmän syödä herkkuja ja leikkiä muiden koirien kanssa. Mulla on kaksi lelua, joiden kanssa nukun aina, norsu ja pupu. Ylemmässä kuvassa on mun norsu. Se on sopivan pieni, jos päätän nukahtaa huteralle sohvan selkänojalle. Pupun oon saanut tuliaisiksi Ikeasta, se on kutakuinkin minun kokoinen ja saman värinenkin.  

Nyt minä jatkan unia, vastaan mielelläni jos minusta jäi jotain kysyttävää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti