22. elokuuta 2015

Uutta kosmetiikkaa

Kuten aiemmassa postauksessa kirjoitinkin, olen ottanut ripsenpidennykset pois ja sen takia kävin ostamassa itselleni uuden ripsivärin. Etsin Anttilan hyllyistä sopivaa vaihtoehtoa ja ajattelin, että menen Stockmannille hankkimaan jonkun vähän paremman, ettei heti tarvitse ostaa uutta. En kuitenkaan löytänyt kiireessä mitään parempaa vaihtoehtoa, kuin L'oréalin Volume Million Lashes -ripsivärin ja kävelin kassalle sen kanssa. Ehkä on myös hyvä treenata ripsivärin laittamista pitkästä aikaa jollain muulla, kuin kaupan kalleimmalla ripsivärillä. Olen tähän ripsiväriin tyytyväinen, väri levittyy tasaisesti paakkuuntumatta ja ripsiväri tuo näkyvää tuuheutta, seuraavaksi kuitenkin koitan etsiä jonkun, joka myös pidentäisi ripsiä näkyvästi.  

Henkan sisko oli lomamatkalla ja toi minulle tuliaisiksi NYX:in Soft Matte Lip Cream -huulivoiteen sävyssä 03 Tokyo. Minulla ei ennen ole ollut NYX:in kosmetiikkaa, mutta olen kuullut siitä paljon hyvää ja olin ihan innoissani kokeilemassa tuotetta. Huulivoide tuntui huulissa todella pehmeältä, lähes olemattomalta ja se myös pysyi pitkään, jäämättä esimerkiksi lasin reunaan. Mattainen lopputulos antaa kivaa vaihtelua normaaliin huulirasvaan, jota käytän nykyään lähes ainoana meikkinä huulissa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti