16. syyskuuta 2015

Iho kuntoon nopeasti

Tästä aiheesta tuntuu hassulta ja samaan aikaan juuri oikealta kirjoittaa. Minulla on aina ollut huono iho, epätasainen ja täynnä pieniä punaisia ja ihon värisiä näppylöitä. Vain pahimpana aikana murrosikää ihoni kasvatti finnejä, joten niiltä olen onneksi melko hyvin välttynyt. Ihoni rasvoittuu hyvin nopeasti, joka tekee myös meikkaamisesta astetta hankalampaa.

Jo yläasteella äitini osti minulle tämän MeineBasen mineraalisuolan ja silloin käytin sitä jonkin aikaa. Se oli ihoni kannalta huonointa aikaa ja tämä auttoi pahimman yli tehden ihosta jokseenkin siedettävän. Kuitenkin syystä tai toisesta unohdin purkin kaappiin ja nyt muuton yhteydessä löysin sen uudestaan. 

Olen nyt käyttänyt MeineBasea säännöllisesti joka aamu ja ilta viikon ajan. Jo ensimmäisen pesun ja kuorinnan jälkeen huomasin, että ihoni tuntui paljon pehmeämmältä ja tasaisemman väriseltä. En odottanut huomaavani mitään ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Kuitenkin nyt viikon jälkeen ihoni tuntuu entistäkin paremmalta. Noin puolet ihoni näppylöistä on hävinnyt kokonaan ja iho myös käyttää kasvorasvaa eri tavalla hyväkseen. 

Lauantaina pääsen kauan kaipaamaani kasvohoitoon, jossa minulle tehdään ultraääni -hoito. En ole kyseisessä hoidossa ikinä ollut ja odotan innolla mitä se tuo tullessaan. Kasvohoidon jälkeen jatkan säännöllistä ihon hoitoa oikeilla aineilla (tässä tapauksessa MeineBase -suolalla ja puhdistusgeelillä) ja toivottavasti pian ihoni alkaa näyttää myös ilman meikkiä terveeltä ja hyvinvoivalta.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti